Afrika

Jag fick en kommentar här på bloggen (Det går att kommentera, jag lovar! ;)) av Ebba som undrade vad jag ska göra i Afrika.

Den här resan ska jag åka med,
om den blir av. Det måste vara tillräckligt mycket personer som bokar sig för den nämligen. Så jag ska åka runt i en buss med en massa glada människor och se fina saker, exempelvis Viktoriafallen. Genom Mozambique, Zimbabwe och Botswana, närmare bestämt. Och så ska jag vara i solen. Och en massa annat, läs under länken så får ni se själva. I mars och april kanske jag ska säga också.


Jag läste också vad jag hade skrivit i inlägget, och det var min budget, som redan har spruckit rejält. Kommer inte gå att leva på 200 kronor i månaden, men det löser sig. Exempelvis så tror jag att jag behöver nya glasögon och då måste jag ju betala dem, uschusch.. Och så har jag ju ett behov av att köpa saker hela tiden, hur det nu kommer sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0