Jag är där, jag går med dig genom mörker och hällande regn.

En riddare i skinande rustning på jobbet idag. (Nåväl, han hade i alla fall svärd, någon slags brynja och kanske hjälm). I driven. Han och hans kompisar hade glömt hästarna hemma (Men de hade nog inte alla hästar i hagen ;)) och blev tjuriga för att de inte fick köpa mat gåendes i driven, och för att de inte fick gå förbi kön om de kom in. Skäms på sånna människor! Skärp er!

Och så var det han som frågade Mia om han fick hångla för en hundring ;) fast då hade jag rast, lite synd.
Och han som cirkulerade runt resturangen några gånger och sen i driven ville ha en kebab och mitt telefonnummer.
Och de som betalade, fick drickan och drog, för att senare komma tillbaka och skälla på mig för att de inte fick maten, trodde de att jag hade stoppat in den i muggarna eller?
Konstiga människor finns det alltså..

Positivt är i alla fall att jag fick jobba med SötJessica och FinMia :)
Och att Jessica blev så glad när hon fick se mig!

Och så är det helt plötsligt Augusti, jag fattar inte riktigt var sommaren tog vägen, men jag antar att Max har något med saken att göra..


Nu borde jag dock gå och sova så att jag inte försover mig till jobbet imorn, börjar 17:30 men risken finns.

Ha en bra dag!

Bilden har ingenting som helst med inlägget att göra, men det här saknar jag med Vadstena. Garnförrådet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0