Jahaja

Det regnar, jag är trött men jag vill inte sova. Jag har skorpsmulor överallt, för jag åt två. Jag kanske borde ha ätit dem i köket, men var är det roliga i det?
När jag kom hem från jobbet trodde jag att jag skulle duscha och sen gå och dö lite tills imorn, men där ser man, nu är klockan snart ett.
Borde kanske åka tidigare in till stan imorn (lite bara) så att jag hinner köpa ett nytt läppsyl och ladda på min mobil. Tror vi jag klarar det? Börjar ju faktiskt inte jobba förrän tre. Fast imorse försov jag mig nästan och då började jag också tre. Klockan ringde och jag tryckte av alarmet istället för att snooza, hade nästan somnat om när jag insåg vad jag hade gjort. Tur där!
Bra dag i övrigt. Nu har jag inget mer att säga, hej då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

..Du vet att det heter lypsyl? O____o

2010-08-24 @ 07:42:02
Postat av: Pia

Ja, det vet jag. Men jag tycker att det borde heta läppsyl så därför skriver jag det så.

2010-08-24 @ 21:55:22
URL: http://pialiljekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0