Jessica

Jessica. Hon är lite av en favorit alltså. Satt kvar och pratade med henne en timme efter att jag hade slutat och kom in på geografi :) Underbart! Måste snacka mer geografi med henne!
Vi kom nog in på det för att hon undrade hur jag kom på att jag skulle åka till Afrika (vilket jag faktiskt inte riktigt vet).

Hon tror bland annat att Storbritannien är en delstat i USA, att Afrika är ett land med Kenya som huvudstad (Och då att alla länder i Afrika skulle vara som landskapen i Sverige) och att Egypten ligger i Asien.
Det är tur att hon har koll på sina promenader i alla fall :) Och lite på Sverige.

Alla tummar upp!

Jag fick henne också att komma på att hon inte hade ätit något på hela dagen (förutom energidrycker och en twix ;)) så nu svimmar hon nog inte på jobbet heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0