Kuriosa

Nuså, nu ska det bli bloggande av, för jag är ledig i tre dagar. Tre! Hur länge sen var inte det?!

Tredje natthelgen i rad avklarad här då, avslutades med att jag backade på glas med bilen så att det lät jättehögt, men det verkar inte ha blivit något på däcket, som tur är. Hem kom jag och det ser fortfarande bra ut så :)

En stjärna idag kom med kommentaren "Jag vill inte ha någon dricka, jag vill ha en smältost!" och en annan person i bilen sa "Men jag vill ha drickan". De pratade i munnen på varandra och jag sa "Jag hänger inte riktigt med", och så kom kommentaren "Jag förstår det, jag skäms för mina kompisar! Jag skäms!"
Underbart. Både jag och Viktoria skrattade massor åt dem.

Sen har vi han som beställde några hamburgare, och när vi skulle packa maten åt honom ville han "Vaska" en, dvs att jag skulle slänga den, men vi la ner alla i påsen ändå. Precis när han skulle få maten undrade han hur många glassar man fick för hundra spänn så han köpte sju stycken, och vägrade ta emot dem. Hoppas han förstod att vi inte slängde dem i alla fall, vi gav bort dem till bättre behövande. Man gör inte så! Vaska måste vara det dummaste någon har kommit på. (Det roligaste med just det här senariot måste ändå ha varit att en annan perosn i bilen faktiskt ville ha glassen).

Och när Viktoria kom på svarttaxichaffisen när han tog kaffe ur muggen han hade fått vatten i, och fick honom att betala för den, oslagbart. Önskar att jag hade sett hans min.

Och killen som satt och sov som tog jättelång tid för Viktoria (Ja hon igen, vi har ju liksom hängt ihop genom driveseten inatt) att väcka. Men han vaknade så pass att han fortsatte äta av sin pomme.

Favorit i repris, för vi har ju så snygga kläder! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0