Röstutseende

Två nattpass, och jag har lärt mig stekbordet och en veckorutin. Det är bra det här! Och jag har fått jobba med massa bra människor (EvaJessicaMariaAngelica, bland annat) och det är så fint :)

Sista bilen idag, klockan ett, frågade om det var jag som tog deras beställning. Jag frågade såklart varför de ville veta, och de hade gissat på hur personen i fråga såg ut, så de ville veta om det hade rätt. En av dem hade gissat på en smal tjej med mörkt hår, den andra på en kraftigare tjej med halvljusmörkt hår. Ett rätt var alltså! Lite intressant att veta hur folk tror att jag ser ut röstmässigt.

Det var bara en liten gång idag som jag trodde att jag skulle dö när betällningarna i driven var jättelånga och jag var själv, men här sitter jag ju, livs levande så det är ingen fara på taket! Under middagen flöt det dock på bra.

Nu blir det en dusch, kanske lite mat, och så sängen.
God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0