Snack

Massor att göra på jobbet idag, började rörigt och när folket slutade komma vid typ 23:30 var det fortfarande rörigt. Men jag fixade och donade (Det gjorde väl iofs Sara och Jessica också) så förhoppningsvis blev det en hyffsad stängning ;)

Nu sitter jag här och försöker varva ner, äter chips och godis, och borde kanske hoppa in i duschen och sen sova. Får väl se hur lång tid det tar, igår somnade jag typ 10:00 så.. Men då slutade vi ju senare.

Egentligen har jag väl inte så mycket att berätta om idag heller. Sov tills det var dags att dra till jobbet, jobbade ihjäl mig (kändes det som i alla fall) och har precis kommit hem.

Och nu har jag säkert upprepat mig men jag orkar inte läsa igenom vad jag precis har skrivit.

Imorn får jag nog ta och hitta på något att göra så att ni får något roligt att läsa om!


Efter duschen, en halvtimme senare:
Jag kom på en sak! Kineserna, beställde typ 15 mål på massa pengar (när vi inte ville ha något sådant egentligen), men jag tyckte om dem! För när de gick tog de bort alla brickor och allt skräp och de puttade till och med in stolarna efter sig :) Jessica tyckte att hon kände igen några från China-resturangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0