Tankekedja

Jag gick och la mig för en timme sen, det gick inte så bra att sova.. Så nu är jag uppe igen.

Och med tanke på natt så måste jag säga att jag är glad över att inte jobba natt inatt, för det är så himla dimmigt ute och det är inte roligt att köra bil i sån dimma.

Spåret går in på bilar, och då måste jag säga att jag har bytt ett halvljus på min. Jag hade ingen hårsnodd med mig ut och eftersom håret är mycket kortare än vad det brukar vara åkte det fram i ansiktet hela tiden, så pappa fick hålla i det medan jag fixade ;)

Så fortsätter min tankebana till hår, och det får mig att undra om jag ser yngre, äldre eller lika gammal ut i min nya frisyr? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0