Nattvecka

Jobba, sova, jobba, sova, sova lite till och jobba igen. Det är därför jag inte har skrivit något här de senaste dagarna.

Fredaglördagsöndag med nattpass. Innan dess tisdag och onsdag också, och ett litet 17-22 på torsdagen. Det är starkt jobbat att få ihop 48 timmar en vecka man egentligen skulle ha jobbat 16! Fina grejer. Jag är dock rätt trött, men det går väl över.
Helgens nattpass är för att chefen frågade om jag kunde ta dem, när jag sa ja lät jag nog så tveksam att han frågade igen om det var säkert att det var okej ;)

På fredagen kom bror och två kusiner till jobbet, lillkusinen (Dennis) tvingade på mig lite dricks (tackar för den), och de merförsäljde åt sig själva när jag sa till dem att göra det. De hade druckit en del, Bror kunde exempelvis inte låta bli att pilla på alla skyltar och brickor och så vidare. De var nog de roligaste gästerna den kvällen!

Lördagen avslutades med en träff med Angelicas voffsing, väldigt söt, och den har blivit jättestor sen jag såg den sist.

Söndagen har väl inget speciellt som jag kan berätta om..

I övrigt var det en bil som åkte iväg efter att de hade fått maten, och i baksätet satt det en kille som tittade på mig som om han kände mig, log stort och vinkade jättemycket. Vem var det? Antagligen ingen jag känner..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0