Are you really here?

Extremoväder ute. Himlen har öppnat sig och det åskar. Jag känner för att ställa mig i regnet, men jag har typ pyjamas och har duschat så det är nog inte så lyckat.
Vi har gäster, mammas kusin och arbetskamrat+man. Maten var mycket god, men när regnet kom började det stänka in på mig så jag orkade inte riktigt sitta kvar där. Men snart jordgubbar och grädde :)

Igår, inflyttningsfest hos Lisaliten. Mycket trevligt. Kom hem vid två ungefär, för jag jobbade 0830-17 idag, så det gäller ju att försöka få lite sömn. Drack typ ingenting heller, så jag inte skulle må dåligt på jobbet ;)
Köpte hennes diktbok också, hoppas jag har tid att läsa igenom den snart, har ganska fullt upp.

Presenten som jag skrev om i tidigare inlägg bestod av krukan till den här, och så fixade jag en fredskalla till den, och så fick Lisa den i inflyttningspresent.
Jag måste köpa en sån kruka till mig själv!


Och såhär såg jag ut när jag skulle ta bussen in till staden:

 

Busschauffören var väldigt snäll också, jag hade bara 26 kronor på kortet (Fy på dig Åsa som sa typ 50), och det kostade 28, så jag fick betala från nästa station :) Tacktack.
Och Bror var snäll som skjutsade mig till Lisa. Tack honom också :)
Och jobbet var snällt för jag fick börja jobba två timmar tidigare (för jag var där så dags med tanke på bussåkandet). Tack.
Och varsågod till alla jordgubbsätande troll ;)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att du kom, tack för fredskallan och att du köpte boken, det var verkligen uppskattat! :) Vi får ta och ses snart igen. Bilden på dig är för övrigt jättegullig :P Kram :)

2010-07-18 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0