Årets första dopp

Så har jag badat för första gången i år också :) Kände för att göra det hela dagen idag, med tanke på hur varmt det var, så när jag kom hem bytte jag om till badkläder och morgonrock, tog med mig schampo och tvål och åkte ner till sjön. Jag lät till och med Åsa köra bilen, lite småläskigt men det gick ju bra ;)
Och själva badandet var jätteskönt, så nu sitter jag här, avsvalkad och pepp på imorn (Måste bara komma ihåg saker som jag ska ta med mig, får inte glömma något viktigt som typ kameran.

Första halvan av dagens arbetspass var jag serveringsvärd, så blir det när man tar extrapass ibland. Men sen fick jag köka eftersom David inte riktigt visste hur han skulle göra annars eftersom det var mest nya människor som jobbade, så Malin fick ta över serveringen. Och det klagar jag verkligen inte på :) Mycket bättre att stå i kök, även fast jag är glad över att få ha serveringen halva dagen (det är lite slappare och man kan gå runt och göra lite småsaker här och där).
När klockan var typ sju blev jag tillfrågad att ta en timme till, för Brönnert ville gå hem, så jag tänkte på det i en timme och så vips blev det ett 11-21:15pass, lite långt tycker jag nog.

Nu är jag jättetrött och ska snart krypa ner i sängen tror jag.
Nattinatt.



PS. Imorn får ni nog ett riktigt långt inlägg om konserten, om jag orkar, annars kommer det väl på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0