Bo-Ko!

Här får Bo ett inlägg. Honom träffade jag idag efter jobbet. Vi åt glass på Halvars (som jag glömde fota, tänkte inte på det) men vi hade parkerat lite konstigt så vi tog våra bilar och åkte över gatan och satte oss på trotoaren där (Bo är nämligen gräsallergiker, och så typ "vaktade" vi våra bilar ;))

Ni ser ju osynliga mig sitta där också ^^

 

Vem vet? Jag kanske blir lite mindre blek efter idag :)

 

Jobbet var fint också. Jag och Angelica i driven, och sen nålade jag upp A-K:s byxor som jag ska lägga upp, och tog hem tre skjortor till som också ska lagas. Det är fint det, men jag glömde dem i bilen så jag får gå och hämta, men det är ju inte så långt. Skönt med ett 11-14 lite då och då :)

 

Nu ska jag gå och äta något :) Tjotjo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som du bara POFF Borta! X''''D

2010-07-14 @ 18:59:15
Postat av: Anonym

Från ÅSA!

2010-07-14 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0