Bustas!

 

Jobb 17-21 och precis hemkommen efter utekväll, mycket trevligt. Jag borde rita dit Jessica på bilden också, men det är rätt sent och jag är mycket trött så jag orkar inte riktigt. Mia borde också få ett litetlitet hörn, för henne såg jag knappt.

Det här får vi göra om snart!

 

Chill out :P Inflyttningsfest hos Lisa imorn då. Jobb 17-21 innan dess, får se vad som händer.

 

Nu ska jag duscha och sova och vara pigg imorn. Hejdå!

 

Ps förresten! Grattis på födelsedagen Maria! :)

 

Ps igen: Jag kommer inte ihåg inlogg och lösenord till bustabloggen :( "tåriögat"


Kommentarer
Postat av: Tant Sussi :)

de tre glada jäntorna nästan som Power Puff pinglorna vakade vi över dig tills din skjuts kom :) Kram och Tack för en trevlig kväll Pia hoppas vi ses igen :) / Tant Sussi

2010-07-16 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0