Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?

Roliga saker på jobbet idag, eller lite komiska i alla fall. Det brändes bröd så att brandlarmet gick. Och så att det luktade väldigt äckligt. Jag tyckte att det var roligt, sånt livar upp vardagen lite. (Fast, inte roligt skadegjädjeroligt eller så, bara lite haha-roligt. Ni får inte tro att jag är konstig här ;) )

Efter jobbet skjutsade broder mig till min massagetid (Mycket skönt, behövligt) och när den var klar gick jag tillbaka till jobbet där jag hade låtit bilen stå kvar. (Så att jag skulle slippa leta parkeringplats eller så). Det värsta var bara att det regnade så mycket, det blir man blöt av, trots paraply.

 

Och imorn blir det klippning innan jobbet. Oerhört välbehövligt det också, en decimeter tror jag på, och så ska jag få tillbaka min lugg :) Har saknat den.

 

Klockan är bara 21:28 men jag ska nog gå och sova.

Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0