I am a tree reaching for the sun, please don't hold me down

Idag var det klippt! Håret alltså :)
Lägg märke till den fina tröjan också!

 

Efter det blev det en runda (och mat) på stan, och så jobb. Jag tycker om att jobba, ni är så fina kära arbetskamrater :)

 

Och så har jag nu, kvart i tolv, precis städat mitt rum och bäddat rent och lite så. Och så äter jag godis och lyssnar på musik.

 

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, får hoppas att ni inte tycker att inläggen är alltför tråkiga ändå ;)

 

Justja! Angelica ringde imorse (hon var sjuk och tänkte att jag inte jobbade och ville ta hennes pass, men det är inte därför jag skriver det (jag jobbade redan också så det gick inte)). Jag skulle plocka upp telefonen men det gick liksom inte, och efter en liten stund gick det upp för mig att handen var helt bortdomnad ;P Så då tog jag den andra handen istället. Det är så intressant hur händerna verkligen inte funkar om man har sovit på dem..

Men nu ska jag nog vara tyst innan jag svamlar bort mig helt, och måste skriva ett nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0