Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i.

Varm dag på jobbet! Men jag fick ju jobba med Nicco så det gjorde inte så mycket ;)

Och inte stod jag direkt mycket i kök/kassa som det stod på bemanningsplanen heller, jag backade mest drive och sen fick jag driva själv. Men det är helt okej :D

Kom hem, fick familjen att möta mig vid sjön så nu är jag nybadad och avsvalkad, och imorn är jag ledig.
Fast imorn ska det nog regna, men det gör inte så mycket det heller.

Bästa idag var nog Gurkan.
Hon: Det går bra att köra fram
Gästen: Ehm, jag har inte beställt än
Den var fin :D
Och att en bil ville ha en Whopper, och bilen bakom ville ha en BigMacJunior. Det var också roligt.


Nu ska vi grilla korv och äta den tillsammans med klyftpotatis (och jag tänker ta av pastasalladen dom åt förut) Tjotjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0