Jag minns vad jag minns, och jag har glömt vad jag glömt.

Oj vad mitt besökarantal har sjunkit nu när jag har varit kass på att uppdatera. Jag har ju inte riktigt haft tid, och det är väldigt synd. Och nu har jag inte heller riktigt tid för jag måste duscha och dyka i säng innan jag somnar ståendes. Men imorn så, då uppdaterar jag ordentligt om Stockholm, och jag lovar att ni kommer få en himla massa bilder på Malin, mat och vad jag har köpt för något så att ni får se med egna ögon.

Här sitter jag liksom och skriver och blundar samtidigt, stor sömnrisk. Så jag säger god natt till er, och försvinn inte från bloggen för den kommer komma tillbaka med full kraft! Imorn! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0