Konsten att rosta bröd

Jag skulle äta en macka för jag har inte orkat äta något än (för jag började dagen med att göra två rostade mackor som var äckliga så dom slängde jag), så jag satte i första i brödrosten och tog upp den efter halva tiden för jag tänkte att den skulle vara klar, men det var den icke så jag körde ner den igen, och glömde bort det så den brändes. Då provade jag igen och tänkte att den klarade sig själv hela tidn, och den brände jag också. Så kom systeryster och sa att jag hade för varmt och för att brödrosten hade hunnit bli varm och för att jag bara rostade en macka. Och så rostade hon en åt mig och den blev bra :) BrödrostsgurunÅsa. :)
Jag kanske skulle ta en till för jag blev inte så mätt på en...

Kommentarer
Postat av: Åsa

:D

2010-07-14 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0