Pollenchock

Jobbdag idag. Sov till två, så då var det bara att skynda sig upp och iväg typ. Drivade och fick 192 i merförsäljning :P Lika mycket som lördag natt! Undrar hur det gick till. Men jag har haft ett bra flow idag, har det känts som i alla fall. Det är fint med sådana dagar. Och så fick jag ju jobba med fina människor och det gör det hela ännu bättre! (Inte för att jag brukar jobba med fula människor ;) haha).

Har använt den nya väskan idag också, har känts lite för fin för mina mjukiskläder men vad gör man inte ;) Den kommer jag fortsätta ha till alla möjliga kläder så det är bara att vänja sig.

Jag känner för att läsa, kolla på Glee, duscha, tygtrycka och väva. Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Eller jo, duscha, men efter det? Svårt det där..

Och mina svartvinbär har blivit övermogna och spruckit typ :( Det gör mig lite ledsen, då kan jag ju inte äta dem! Och körsbären är dags att plocka, så att jag kan göra god saft! Får se hur det blir med den saken.
Det här är en gammal bild när bären var bäbisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0