Sol och bad, kexchoklad!

Fast någon kexchoklad har jag inte ätit, men det rimmade så fint :)

Dagen idag har bestått av sol och bad, och så grillade vi kyckling till middag. Frukosten bestod av mammas glömda matlåda. Och imorn blir det tyvärr inget smultronställe som vi hade bestämt. Men det är fint väder och jag är på bra humör, lite trött bara. Jag älskar värmen, helt underbart. Förstår mig inte på er som inte tycker om den. Visst, det kanske är lite svårt att sova när det är varmt i rummet, men dagarna är ju helt underbara :) Hoppas på fint resten av veckan, en bra jobbvecka för fint väder, bara 17-21pass typ :) Och imorn är jag också ledig, precis som idag. Och på fredag är det inflyttningsfest.

Ett ganska rörigt inlägg kanske, men vad gör det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0