Spenderbyxor del två

Började dagen med ett kortpass, 11-14. Det är bra med så korta pass ibland, men bara ibland.

Sen åkte jag upp på stan och mötte systeryster för att  gå runt och titta i lite affärer. Vi åt sallad (egentligen skulle jag säga att jag åt, men hon åt nog mer av min sallad än vad jag gjorde)

Hennes öga ser inte ut sådär längre, hon blundar med det.

 

Sen hittade jag tre T-shirtar och lite grejer på Lusch (hurdetnustavas. Jag gillar den affären!) Tröjorna är från NewYorker i alla fall. Jag har köpt en fruktansvärt massa saker de senaste dagarna. Hur gick det till? Inte alls likt mig..

Och så köpte vi jordgubbar, så min kvällsmat bestod av jordgubbar, vattenmelon och en macka :) Det var gott. Och efter det spenderade jag kvällen med att sova i soffan. Imorn tänkte jag försöka mig på att spendera lite tid i solen innan jobbet som börjar 17. Det kan jag nog lyckas med, för jag drar mig mot sängen om tre sekunder.

Ett, två, t...


Kommentarer
Postat av: mary f k

*hej. på lördag börjar ju jag jobba klockan 21. så det blir ju lite seeent :[*

2010-07-02 @ 14:02:40
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0