Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll.

Idag skickade syster med ett busskort alldeles ensamt med bussen hit till Simonstorp så att jag kunde ta bussen in till staden, hon hade nämligen fått med sig båda kort. När jag var halvvägs hoppade hon också på bussen och vi for iväg till Hageby Centrum, hon har tjatat om att åka dit och nu passade det bra. Jag införskaffade mig ett par bra byxor på rean, en present (hemligt med andra ord), och lite textilfärg. Sen blev jag hungrig så jag åt :) (Smart att göra när man är hungrig). Åsa var också hungrig så hon åt med (Fast hon åt från min tallrik, men vad gör man inte för att slippa ha en tjurig lillasyster med sig i affärerna). Mycket gott var det i alla fall.

 

 

När mamma slutade jobbet mötte vi upp henne på Halvars (goda apelsinchokladglassen <3) och bror1 och bror2 (min nya bror antar jag) kom och åt glass med oss :) Ettan fick betala för vi hade inga kontanter.

 

Och så drog vi ut till Maxi för att handla mat, och jag köpte ett par Afrikasandaler (för jag ska dit, i Mars, måste typ bara boka resan, spara pengar och få ledigt), och två t-shirtar. Jag vet inte varifrån jag har fått mitt shoppingsug! Brukar verkligen inte finnas där.

 

Och så åkte vi hem och Bror1 kom och hälsade på och åt mat med oss, sen skulle han in och spela volleyboll med folket, men jag är för trött så jag orkade inte följa med :( Ska nog gå och sova snart så..

 

Och vad hände med åskvädret? Hade hoppats på megaregn, men det mullrade bara lite och kom några stora droppar på taket, och så var det bra med det. Helunderligt. Växterna behöver ju lite regn. Men jag hoppas på att värmen håller i sig. :) Det blir fint.

 

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0