Tröööööööött

Ursäkta bloggfrånvaron, men jag är fruktansvärt trött (för jag går inte och lägger mig trots att jag vill, för jag vill liksom inte). Just nu tvingade jag mig till att laga mat (makaroner och köttbullar, och äcklig ketchup) bara för att äta och sen ska jag dyka i säng.

En liten uppdatering skulle nog kunna vara att pappa har bytt tändstift på min bil och rengjort något annat, och nu går den mycket bättre! Det är fina grejer!

Elvatjugojobb idag, och imorn. Sen drar jag till Stockholm några dagar och kommer hem alldeles lagom för att börja fredagens nattpass.

Och nu får det nog vara färdigskrivet så att jag får i mig maten innan den blir kall.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0