Det är kyligt här inatt, när Stockholm kysser mig på kinden.

Vi börjar väl dagens inlägg med lite bilder tror jag:

Malin lagar det första målet mat, laxlasagne och det var hur gott som helst!

 

Jordgubbspajen, även den himmelskt god :)

 

När vi åt sallad till lunch, jättestora. Och en glad Malin :)

Dessutom nuvarande bakrundsbild i min telefon.

 

Nga och Malin pratar i telefon med varandra! Finfina leksakstelefoner var det också.

 

Och så fortsätter vi med lite text:

Efter att vi hade lekt färdigt tog vi en fika och köpte lite saker, en klocka till Malin bland annat, och två berlocker till systers armband för min del (en bandspelare, och en tärning). Som jag redan har skrivit blev det ju ett par vita jeans för min del, helt vanliga så dem får ni ingen bild på. Två ugnsformar vet ni ju också redan om.

Och det sista jag köpte var en väska! Och den är röd. Kors i taket säger jag, men den är jättefin!

När jag visade väskan för Åsa tyckte hon att jag var väldigt Malininfluerad (men jag hittade den ju faktiskt när jag var i Stockholm med Ida, men då var jag väldigt tveksam), men det är sant att Malin övertalade mig, och det är jag glad för.

När jag visade den för pappa luktade han massor på den för att komma fram till om det var skinn eller inte, haha.

Och mamma kollade massor och sa att den var jättefin och att jag borde ha köpt en till henne med ;)

 

Vi var på Nordiska också, museet som jag pratade om, och kollade på 300 år av mode, massa broderier och plast.

Det roligaste tyckte jag var det här. Reklam från förr.

 

 

I  övrigt kan nog dagarna i Stockholm summeras med mat. Mat blev det mycket av! Och glass. :)

Det sista vi gjorde innan jag åkte hem igen var att fika, igen, och studera en bärgningsbil. Mycket intressant.

 

Kom hem precis lagom för att gå till jobbet för nattpasset, så det är därför uppdateringen är lite sen, har inte riktigt haft tid. Men varsågoda :)

 

Och till sist vill jag bara säga att sommaren gärna får komma tillbaka. Det är för kallt nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0