Årsdagen

Jag har funderat ett tag på när jag började på Max egentligen men jag har inte orkat leta efter papper och sånt där det står. Men så idag blev jag mer nyfiken än jag har varit tidigare och så vips! Idag var det, för ett år sen, värt att fira?

Den 3:e juni 2009. Så nu står det här så om jag glömmer bort det är det bara för mig att kolla här, det blir finfint!

Och såhär såg jag ut häromdagen:

Jag lånar den här lite, från Jessica.




För ett år sedan hade jag precis kommit hem från mitt kära Vadstena. Ett år till där skulle sitta fint, fast med samma människor (den delen är mycket viktig, saknar er allihop!) Men jag vill ju inte sluta på Max heller ^^

Vadelivadstena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0