;D

Dagen idag började med systemet och mekonomen, efter det arbetsförmedlingen (syster skulle dit så jag var tvungen att följa med, jag har ju ett jobb!) jättelänge. Sen åkte vi hem till bror, för han betalar syster för att städa där en gång i veckan, och det vinner ju båda på! Fast både jag och mamma hjälpte till så att vi skulle komma därifrån någon gång.. Och nöjd blev han nog med tanke på facebookstatusen:

"Jag har världens bästa familj"

För det blev jättestädat och vädrat och massor. Och pappa lagade hans bil idag också. :)

Efter storstädandet åkte vi och hämtade farmor som ska fira midsommar här och sen åkte vi för att handla. Så fruktansvärt mycket folk som ska ha allt samtidigt, typ potatis för en krona kilot! Förfärligt. Men vi fick i alla fall tag i allt vi skulle ha.

Och mellan arbetsförmedlingen och brors lägenhet åt vi på China. Mycket gott.

Motljus

 

Och det är för att kamerainställningarna också nollställdes igår när jag uppdaterade telefonen (vilket jag inte hade räknat med), har fått sitta och fixa om allting jättelänge men nu så ska den nog vara som innan.

 

Nu ska jag nog springa ut och flytta på min bil, för annars kommer någon som kommer hit imorn ställa sig för den så att jag inte kommer ut när jag ska åka och jobba. Tjotjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0