Flowerpower

Sov till halv två ungefär och sen tog jag tag i mig själv! Så idag har jag städat mitt rum, fönstret är fortfarande öppet och jag har precis hängt ut lakanen och hoppas på att de hinner torka tills jag ska sova, så att de luktar sommar. Annars får jag väl tumla dem..

Efter det tog jag kameran och gick ut ett tag, visste inte vad jag annars skulle hitta på. Här har ni resultetet:


En av mina favoritblommor, för er som vill veta det :)

 

Efter det bytte jag till den här kameran (min favorit här också) och de bilderna blir liiiite svårt att lägga upp här så tyvärr tyvärr.

 

Och här har ni en dagens Pia också. Bara för att jag gillar mitt hår idag! Även fast det verkligen är dags att gå och klippa det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0