Glassglassglass

Många spännande saker har hänt idag. Vi började med att gå upp och då dök bror med Danne och Anton upp helt plötsligt. Kändes jättekonstigt att de var hemma hos oss och fikade ;P

 

Efter det skulle vi ta bilen och åka till Söderköping, till Jofotex och Smultronstället. Vi tog min bil( eftersom vi skulle fixa färg på mekonomen först) och när vi hade åkt en bit började bilen skaka konstigt och hålla på så vi vände och skulle byta bil hemma, men då slutade den så vi vände igen och fortsatte in till staden. Efter en liten bit till ringde bror, för han hade stannat vid Maxi ungefär för hans bil hade gått sönder (så pappa var tvungen att fixa lite där och så) och nu står hans bil och väntar på att bli lagad.

 

Men vi hann till Söderköping ändå! Och det var gott med glass!

 

Jag köpte lite tyg också, som ska bli antingen en kjol eller en väska. Jag kan inte riktigt bestämma mig på den punkten. Men vi får se.

 

Och Winnerbäckmässigt har jag fortfarande inte kunnat bestämma vem som ska få följa med mig. Det kanske inte riktigt ens är någon som vill?

 

Tjosan!


Kommentarer
Postat av: Åsa

.. DU HAR KAPAT FÖTTERNA! X''''''''D Genetik!

2010-06-24 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0