Hej :)

Ojoj, nu har jag jobbat så mycket att jag inte har hunnit med att blogga, skäms på mig. Idag var det bara ett 15-20pass (som jag hellre skulle ha hoppat över för att vara ute i solen, men det var ett ganska roligt pass ändå så jag borde inte klaga ;)) och igår och i lördags stängde jag. Lördagen var det väldigt lugnt på jobbet eftersom inga uteställen hade öppet typ, och igår var det massor att göra eftersom det var en resdag. Fint av cheferna att köpa in redbull till oss dock, sånt höjer ju upp energin och humöret en hel del!
Måste ändå säga att gårdagens pass var det roligaste på länge, varför vet jag inte. Kan det ha varit redbullen? Eller de fina människorna?
Eller kanske det här:


15-20 imorn också, sen har jag en ledig dag :) Läste dock på väderleksrapporten att det ska komma in en kallfront (heter det så) då, kanske en dag för ikea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0