Klänning

Jobb 7-14 idag, skönt att öppna för en gångs skull, fast kaoset på lunchen kunde jag ha varit utan ;P
Sen powernap en timme när jag kom hem, och alldeles nyss sydde jag klart systers balklänning.

Mamma var snäll och hjälpte till :) Det var inte lite tyg i kjolen som skulle nålas och sys, huh. Tur att jag är klar nu då :D

Fast bilder på hur det blev får ni nog när balen har varit, helhetsbilder är viktigt. Mer hår och smink och allt sånt!

Och när vi höll på som bäst kom pappa och bytte lampan i taket (vi köpte en ny när vi var i Ullared, för den gamla var kass) och ljuset blev hur mycket bättre som helst! Bästa.


Kommentarer
Postat av: waileth

Vad ni är flitiga, väntar med spänning på nästa sändning,

2010-06-01 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0