Kubb

Jobb 17-21 idag. Efter det kubb! Mycket roligt, sådant borde hända oftare tycker jag.
Vi vann första matchen, och andra förlorade vi (men då var jag bara med halva eftersom jag följde med till jobbet för att gå på toa :P (eftersom Anton och Bror skulle dit och fixa till milkshakemaskinen (som Jessica i slutändan klarade själv))).
Ganska svårt att spela kubb när det är mörkt har vi också lärt oss idag, eftersom man inte riktigt ser var träklossarna står någonstans, men det gick till slut :)
Sen skjutsade jag hem Lönn, Lisa och Nicco dit som skulle och avslutade kvällen med att åka ner till Max och äta i väntan på att syster skulle vilja åka hem (med tanke på att jag annars skulle få åka hem och vända, ungefär)
Mycket bra dag! Jag borde dock haft kameran med mig. Måste köpa en ny mobil med bra kamera snart så kommer jag fota allt!
Imorn blir det nattjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0