Minigolf

I lördags, innan nattjobbet, spelade jag minigolf med Bo och Malin! Tyvärr hade jag inte min egen kamera med mig, och Malin har inte skickat bilderna från sin så här får ni en mobilbild som Bo tog:

Det är jag (ser jag ut sådär?!) som tröstäter godis. Det gick inte så bra för mig alltså.. Men jag fick stilpoängsavdrag när jag slog ut bollen från banan på ett mycket snyggt sätt! Sånt livar upp! Malin hade bilder på alla oss tillsammans, och det skulle vara fint att visa, så det kanske kommer.

Väldigt fin dag för minigolf! Verkligen :) Hoppas det fortsätter såhär i sommar.

Efter golfen åkte Bo hem till sig och Malin hem till sig, och jag skulle vänta på jobbet inne i staden, så jag köpte kinamat som jag satte mig på jobbet för att äta, bästa idén på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0