Morochdotterdag

Idag blev visst en liten mor- och dotterdag. Det var bara mamma och jag hemma så vi åkte in till staden för att prova lite sängar bland annat!

Jag låg i den skönaste sängen när jag tog det här kortet ^^

 

Efter sängprovningarna gick vi runt i lite olika affärer och jag köpte en blus/skjorta (vad är skillnaden?) för hundra kronor på HMs rea :) Fina grejer.

Och så handlade vi påslakan (Satin, rea det med!) och typ färskpotatis :)

Och åt på basilika, och när vi precis hade börjat äta började det pipa (från skopunkten) på ett sånt där sätt så att man får ont överallt och blir jätteirriterad, men det slutade efter halva lunchen i alla fall :) Tur det.

 

När vi kom hem powernapade vi (mamma i typ en timme och jag i tre) så jag har precis vaknat igen, och om en timme är jag på väg till jobbet. Den här sömnen kanske gör att jag kan gå upp rätt "tidigt" imorn, det hoppas vi på!

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0