Personalfest!

Igår hade vi personalmöte, och sedan personalfest med brännboll och grillning. Lika roligt som alltid med alla maxare! När det blev för mörkt och för myggigt tog vi taxi (Några cyklade, några gick, några försvann på vägen?) hem till Danne och Anton och fortsatte där. Ända tills det kom väktare som sa åt oss att vara tystare (Då hade jag redan smsat min skjuts för jag började bli trött) och precis när jag hade blivit upplockad kom det polisbilar och stannade utanför (Men såhär i efterhand har jag hört att de bara utrymde lägenheten för att det fortfarande lät för mycket). Men dock, kan man inte som granne klaga själv? Kanske inte.

Här får ni lite bilder också :)

 

 

 

 

 

 

Mitt lag vann brännbollen (men det var rätt jämna lag, creds till mig ;)).

Och att väktarna kom från början kan ha berott på allsången och bongotrumman, eller vad tror ni?

 

PS. Fler bilder finns på facebook.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Pia! Inte viste jag att du hade en ny blogg! Najs! :D

2010-06-18 @ 22:02:53
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0