Skatteåterbäringen

Vad jag har sovit! Ont överallt, men nu är jag ledig i två dagar (eller typ en till)
Lång dag igår, men ganska roligt ändå, även fast vi var rätt trötta allihop. Som när jag skulle väcka en kille som satt och sov. Petade, pratade och skakade på honom utan att han vaknade, sen tog jag i lite hårdare och då vaknade han! Och jag frågade om han hade någon buss att hinna med och att han inte kunde sitta där och sova, och han kom såklart med det uppenbara svaret "nejdå, självklart inte" som att han inte hade sovit alls. ^^


Och nu har ju skatteåterbäringen kommit! :D
Priolista:
- Skulder ska betalas
- Mobiltelefon införskaffas
- Säng köpas :D

Och inte behöver jag betala något hemma på dem heller :D Och om en vecka kommer lönen också. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Lena

;-) lyckost

2010-06-11 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0