Spenderbyxorna

Idag har jag verkligen haft mina spenderbyxor på mig ;) Har inhandlat en kjol för 50 kronor (tidigare 249, vilket klipp!) och en sån där shortsdress där allt sitter ihop. Jag vet inte vad det heter men ni kanske förstår vad jag menar.. Och så har jag köpt en tröja. Ska gå runt lite på stan efter jobbet imorn också, för jag känner för att köpa något mer :) Inte ofta det händer.

Imorn hade jag tänkt satsa på någon t-shirt med något fint tryck på och vliseline (vet verkligen inte hur det stavas) som man stryker på tyg för att det ska bli stadigare (så att jag kan sy min väska som jag hade tänkt)

Köpte också två jordgubbshandukar som jag tänkte ha i bilen ;) Jordgubbstemat fortsätter. Men de kan vara bra att ha där, kanske.

Efter shoppandet handlade vi mat, mor och yster provade några stolar och bord:

 

 

Nu ska jag ta tag i min själv och klippa bort lapparna på kläderna (vilket är undefär det tråkigaste som finns).

Tjosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0