Studenten

Igår tog lillasyster studenten! Men hon gick inte ut efteråt, för hon hade varit vaken hela natten innan (och jag var sympativaken med henne till typ klockan 06, så jag var också ganska trött (med tanke på att jag inte kunde sova ordentligt pga en mygga när jag väl gick och la mig)), så hon somnade vid klockan åtta, men det gör ju ingenting.

I övrigt kunde det ha varit lite mer sol, men jag ska inte klaga för det kunde ha varit som idag, då det bara har öst ner hela dagen!

Lite bilder:

Här har vi studentskarlsson :)

I väntan på att det ska hända något. Konstigt nog blev det ingen bild på min bror? Vad hände där?

 

Åsa och Jonatan, som det står på skyltarna.

 

Den obligatoriska bilden på mig.

 

Bästa.

 

Flaket, det ganska dyra, rostiga flaket :P

 

Maten och efterrätten :D

 

Presenthögen. Och nu kan jag avslöja att i det största paketet, från bror och mig, var det en ny dator ^^

Grattis systeryster, nu slipper du skolan! :D

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

AWESOME!

2010-06-11 @ 22:18:13
Postat av: Åsa

Skarlsson..? Studentskarlsson?! HAHAHAHAHA

Här kommer en snigel med sitt skarl!! HAHAHAHA X''''D

2010-06-20 @ 05:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0