Vad är väl en bal på slottet?

Balen! Balen. Jag fick inte vara med i själva påklädningsfasen eller så. Jag vara bara chaufför till farmor och hem från hugos den dagen eftersom jag jobbade, men bilder finns ändå och de tänkte jag stjäla! Jag tror inte att någon har någonting emot det (och Åsa själv får ta att hon får vara med på min blogg!) så here it goes:


Jag borde dock ge föräldrarna en fotokurs eller något, det här är typ den enda bra bilden, resten smälter huvudet in i bakgrunden. Haha. Fota i skuggan kanske kunde ha varit något? Men jag ska inte klaga. Det blev ju några bra bilder i alla fall! Och klänningen blev himla fin tycker jag, jag är nöjd.

 

Senare på kvällen tröttnade fröken på den långa kjolen och mosade in den i tightsen, men det blev riktigt fint det också!

 

 

Och var slutade kvällen, om inte på Max?

Här var också jag med :)

Hihi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0