Vinst :D

Jag har vunnit två biljetter till Winnerbäcks genrep i Stockholm den fjärde juli!
Det är hur bra som helst. Dels är jag ledig i några dagar då, och jag blir så glad :D Frågan är bara vem jag ska ta med mig?
I mejlet står det att man absolut måste hålla låtlistan hemlig! Hur kul som helst. Jag är helt exalterad!
Och det är helt personligt för mig och en vän :)
Och det är 20 vinnare, vilket innebär typ 40 personer! Nu blir jag lite nervös också.. hihi.





Idag fick jag också en mycket fin kommentar på jobbet av en gäst.

"Klarar du av att jobba här, då kan du bli tiobarnsmor"

För det är ju precis vad jag hade planerat ;) Haha.


Och imorn är jag ledig och då kanske (Jag säger att vi ska) vi ska åka tillö Jofotex och Smultronstället. Hoppas vädret håller i sig.

Iiiiiih :D :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

KORRLÄS!

2010-06-23 @ 01:19:38
Postat av: Pia

Men jag orkar inte korrläsa allt. Jag tror att folk fattar att jag kan stava och sådär, och att de inte blir alltför irriterade. Så det så.

2010-06-24 @ 01:16:25
URL: http://pialiljekvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tillö är ändå inget ord >__<

2010-06-24 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0