50+50

Femtioårskalaset jag var på då! Ganska mycket som vanligt, men vi (Bror, Åsa, Jonatan och Dennis) lyckades i alla fall sätta oss tillsammans och det är en höjdpunkt bara det! Barnbord ska det vara, så blir det inte så stelt med de druckna vuxna. Mycket sång och mycket god mat. Vi fick också ställa oss upp åtskilliga gånger av nästan ingen anledning alls, men det är väl så det är när fulla vuxna får bestämma ;)

Själv körde jag och syster, men jag tjänade bara hundra kronor på det hela, men jag behövde inte betala någon bensin på det hela och det är ju positivt. Det hände i och för sig bara för att mamma övertalade mig till att ta pappas bil så att de slapp tränga ihop sig i baksätet på min lilla jordgubbsbil :D (Även fast jag hade sett fram emot den synen!)

Roligt också att vi blev inlåsta inom området och var tvungen att springa fram och tillbaka med en nyckel varje gång vi skulle in eller ut.

Här har ni mig!

Klänningen: Återanvänd studentklänning från mig själv (Det är alltså jag som har sytt den!)

Tröja: Egenstickad bolero (hur det nu stavas) i Eskimogarn

Strumpbyxor: Ingen aning

Skor: Stadium

 

Bror, lägg märke till fötterna!

 

Syster och Jonatan med presenterna

 

Tårta! Fanns en tvärtom som det stod Inger 50+ på också.


Och såhär blev det framåt kvällen. Väldigt varmt i lokalen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

leggings ifrån Lindex! Miss upprepare! Korrläste du inte eller? ^^

2010-05-20 @ 03:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0