Dag 7

Dag sju av åtta jobbdagar dådå. Jobbigast hittills? Fast roligast också? Mycket möjligt! Jag gillar nämligen när det är fruktansvärt mycket att göra om allting flyter på och det har det minsann gjort idag! Flutit på nästan alldeles för bra.

Vid lunchen började det ösregna, verkligen som att himlen öppnade upp sig och släppte ner allt på en gång (även fast det inte har slutat än). Då kände jag ett plötsligt begär efter att få gå ut och ställa mig i det, men sånt är ju lite svårt när man har gäster att servera och andra saker att göra. Men så bad Eva mig att springa ut till en parkerad bil och när jag kom in igen kände jag verkligen inte för att vara ute längre :) Hur bra som helst.

Och vid början av middagen kom det in typ 15 poliser (och lite senare kanske 5 till). Jag har nog aldrig sett så många på en och samma gång förut. Och vi tyckte nog alla synd om Jessica som inte fick vara där och uppleva det, fast hon hade nog inte lyckats jobba så mycket, bara stått och stirrat typ ;) Haha.

Dessutom fick jag ganska bra merförsäljning, så löningar är bra för mycket.

En 11-20dag kvar då, och sen en ledig. Det ska bli skönt :) Nu ska jag ta mig i kragen och göra lite mat och sen är det bara en dusch och sova kvar! (Sova! :D)

Tjotjo

Och idag skulle man ha haft mössa på sig, ganska kallt. Därav den här bilden :D




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha aa fy fasen vad avis jag är! Kathy skickade ett mess och talade om att vi minnsann hade fullt hus med poliser. Satan! Men jag fick en jäkla massa brandmän i söndags iaf =)

2010-05-26 @ 06:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0