Hej bloggen!

Rörig och trött dag idag, men det funkar ju det också.
Ullared imorn så det är väl dags att gå och sova snart.

Egentligen borde jag skriva om gårdagens femtioårskalas men bilderna är inte i datorn än, och bilder är mycket viktigt, blir mycket roligare på så sätt. Då får ni se hur jag var klädd också, om de bilderna blev något bra ;) (modebloggarn Pia, haha)

Och just för att bilder är viktigt får ni två studentbilder, för det är ju snart sådana tider. Frågan är ju om man saknar det eller är glad över att den tiden är förbi?

 

Och nu kanske ni tänker "Varför har tokstollen tröja på sig?!" men då kan jag säga att det var väldigt varmt, men dagen innan eller något var brännbollen och mina axlar var helt sönderbrända här, och förvärra det hela vill man ju inte!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Känns ju dock lite onödigt med T-shirt OCH övertröja.. Jag tror du gillar att svettas!

2010-05-20 @ 03:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0