Jobb

Åh, så har jag precis vaknat efter att ha sovit i tre timmar. (Fast nu ljuger jag, för jag åt innnan jag satte mig här) Kom hem från jobbet och bara ramlade i säng och somnade bums! Jag hann inte ens kolla facebook. Jag gick ju och la mig lite sent igår så jag har bara mig själv att skylla. Och sedan var ganska jobbigt på jobbet, det gör ju inte saker och ting bättre ;P Men nu är jag pigg och utvilad (typ).

Urusel drivetid, vilket dock inte beror på mig eller bästabackenJessica, utan på alla underliga gäster och stora beställningar. Började exempelvis dagen med en på 600 kronor.

Och så har vi ju dessa helkonstiga människor. Beställer, betalar kontant, ber om vatten också, får vatten, vill betala med kort istället för kontanterna (och alltså ha tillbaka dem efter att ha betalat). Hur tänker folk?!

Och vädret har varit bra idag tycker jag, regn, sol och blåst. Rätt bra väder för jobb! :) Och ösregn på vägen in så nu är vindrutan på bilen ren också utan att jag behövde tvätta den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0