Rubrik

Så har jag precis kommit hem från jobbet. Om jag ska vara ärlig så sviker minnet redan och jag kommer inte ihåg så mycket av vad som har hänt.
Fast det bästa var i driven när ingen hörde vad gästen sa och samtalet avslutades med "Vi går in och beställer istället". Den var fin :)


I övrigt så är jag rätt trött, är definitivt inte van vid att gå upp klockan sju på morgonen! Men det funkar.

Och nu måste jag komma på saker att skriva här i bloggen eftersom jag trots allt bestämde mig för att starta en, för om jag inte skriver kan jag inte tjata på andra människor att de ska skriva :D (Måste också komma på bra rubriker till inläggen, det är viktigt)

Tjotjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0