Smultron och limpor

Idag när jag åkte hem från jobbet såg jag först en sko på vägen (konstigt ställe att tappa en sån på?) och sen ett dött rådjur (tyckte jag skymtade något sådant igår när jag åkte hem men då var det mörkt, rådjuret har nog ingen tappat där), och sen en brödlimpa?! Hur tappar man en brödlimpa mitt på vägen liksom? Fast det kanske var något annat, men väldigt likt en limpa måste jag säga! Det gick ju rätt fort förbi den så.

Och jag tror att min plan kanske kan fungera. Jag var vaken länge igår så att jag inte skulle sova så mycket tills idag, så att jag ska gå och lägga mig tidigt (vilket är hyffsat snart) så att jag inte är alltför trött när jag ska vara på jobbet klockan sju imorn. Vet inte hur länge sen det var jag gick upp så supertidigt alltså.. Mycket länge sen. Men det kan vara bra att öppna lite också :), det är jag ju inte så superbra på så jag behöver köra på det lite mer.

Så nu säger jag god natt, klockan elva, när gick jag och la mig så tidigt senast? ;P Heh.



Jag längtar efter sånna här. Det är typ det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0