Snigel

Man skulle vara en snigel alltså. Dom verkar ha det så fridfullt! Fast ingen tycker om dem och de är ganska äckliga, och folk trampar sönder dem hela tiden, men i övrigt verkar det perfekt! De är alltid hemma (de har ju huset på ryggen ;)). Fast å andra sidan vore kanske något annat djur bättre...


Jag blev stoppad av polisen på vägen hem också, fick blåsa och de kollade körkortet. Det var finfint där alltså, och hon lät mig åka vidare. :)

Kunde ha varit mer folk på jobbet idag också tycker jag, förvånansvärt lugnt för lönehelg, men folk sparar sig väl till studentveckan eller något.

Och nu orkar jag inte skriva mer (men ska det vara dagliga uppdateringar så ska det! ;P),
God natt! (morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0