Troll

Skäms på mig och mitt bloggande tror jag, men jag får skylla på att jag fick jobba idag också. Kom precis hem.

Skulle ju ha sytt klart systerysters balklänning men så blev det icke. Det kommer säkert sluta med att jag sitter och gör det kvällen innan. Det är ju så det alltid blir. Men jag gråter inte för det! :)
Mamma och hon fick i alla fall klart slipsen som matchar klänningen! (Jag vet inte vem som gjorde det eftersom jag inte har frågat syster som kollar på tv, och jag ska nog inte väcka mamma för en sådan sak ;))

Ni kan få en liten bild som inte har något med saken att göra bara för att det piggar upp.
Och för att jag tycker att det är roligt att kolla igenom mina gamla bilder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0