Ullared

Så idag åkte vi till Ullared, och eftersom jag aldrig har varit där så var det lite spännande ;) Sov halva vägen ner (vaknade när det var dags att stanna och äta typ). Ganska kallt att äta utomhus men det regnade inte i alla fall. Gick runt där inne i några timmar, men jag förstår verkligen inte hur folk kan gå där en hel dag (om det inte är fruktansvärt mycket folk vill säga, vilket det inte var idag som tur är).

Två roliga saker som har hänt:
- Systers frisyrer varje gång hon har vaknat i bilen.
- När hon skulle hänga tillbaka provade kläder på en grej som tar med kläderna en våning upp, helt facinerad, och två tjejer gick förbi och sa "Så oerhört intressant", tittade konstigt på oss och gick därifrån.
Annars så har vi skrattat rätt mycket ändå.

Alla glada (minus pappa som tar kortet) när vi är klara och ska åka hem! (Och ja, jag har mössa på mig men som sagt så var det rätt kallt, vårjackan är ju på i alla fall)

Mina fina inköp, fast jag köpte en skål som det står "Jordgubbar" på också som jag glömde lägga i högen på golvet innan jag fotade.

Familjens inköp, nästan allting är med på bild i alla fall. Några hemliga saker finns det allt!


Och sen på vägen hem slutade hastighetsmätaren på bilen att funka helt. I förrgår sa pappa till mig (när jag skulle skjutsa på dem) att den nästan aldrig låser sig. Tji fick han! Haha.

Nu är det väl dags att gå och sova kanskekanske. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker inte du ska retas fröken "jag-ser-ut-som-en-häst-när-jag-sover"!

2010-05-18 @ 02:06:05
Postat av: waileth

Vad skojsigt ni verkar ha haft, jag ser en blå/vit klänning, vad fin!! Passar nog dig jätte bra

2010-05-18 @ 09:52:12
Postat av: Pia

Åsa: Jag ser inte ut som en häst :P



Waileth: Vi hade jätteroligt :) Och klänningen köptes andra gången vi gick in precis innan vi skulle åka hem eftersom Åsa var tvungen att kolla på en klänning igen :) Så det var tur!

2010-05-18 @ 22:05:55
Postat av: Åsa

Kort sagt; Jag är bäst!

2010-05-20 @ 03:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0