Hej!

Det kanske är på tiden för mig att börja blogga igen! Jag har saknat att skriva, och det känns för tillfället att jag har mycket att berätta, även fast jag vet att jag inte har det (och jag vet att bloggen nog kommer dö ganska så snart) men man ska följa sina instinkter och därför skriver jag det här just nu.

Det var roligt att fixa till designen på bloggen i alla fall. Skulle vilja läsa webdesign igen! Det vore något. Kommer knappt ihåg vad vi gjorde på den kursen, men det var roligt i alla fall!


Men det får nog vara för idag, så får jag se till att skriva mer imorn! Öppnar imorn så jag ska nog gå och sova snart. Nattinatt.

Som en liten bonus får ni det senaste fotot jag tog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0