Håhå

Det första jag har att säga idag är att stödstrumpor är typ det bästa. Jag har inte ont i benen eller fötterna idag! Jag rekomenderar det (Även om det finns de (Ebba? :P) som tycker att det bara är gamla tanter som använder sådana ;))

Sen övergår jag till att skriva om andra saker.

Exempelvis på middagen (ja, jag har inte så mycket annat att skriva om än jobbet eftersom det är där jag har spenderat hela min dag) så stod jag i driven, vi parkerade två bilar och de ställde sig typ bredvid varandra så att inga andra kunde komma förbi. Hur tänkte dom då?! Det är lika med sämre tid också vill jag säga, eftersom inga bilar kom iväg. Folk är bra konstiga.

Och på eftermiddagen idag, det var kö och jag hade massor att göra, så såg jag ett litet gulligt barn fram och stod helt tyst. Jag undrade vad hon ville och så sträckte hon fram en tia och jag frågade vad hon ville köpa, och då sträckte hon upp en tom bearnaisekopp. Världens sötaste. Så jag slog in det i kassan, och så fick jag leta lite efter henne eftersom hon hade flyttat på sig (och jag hittade flickebarnet eftersom en tjej pekade neråt bredvid sig), gav henne fyra kronor tillbaka och bearnaisedippen. Då ville hon ge mig den tomma koppen, men hon fick behålla den också. Det bästa med det här var att ingen av de anra i kön blev irriterade, de tyckte nog bara att det var gulligt. :) Sånt lyser upp dagarna!

Matlådan idag fick bra betyg av Ebba som smakade också, väl spenderade pengar till min syster!


Och den här bilden (väldigt var mycket småbarnsbilder det blev på mig i den här bloggen alltså) är för att den urgulliga flickan var typ såhär stor :D





Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är bäst på mat OCH! Du har stavat fel! :O OMG

2010-05-27 @ 21:19:50
Postat av: A

både unga och gamla använder stödstrumpor.

2010-05-29 @ 08:40:03
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0